30 Ağustos 2012 Perşembe

PASCAL VE TT İLE KISKANÇ BAKIŞLAR


                                      TT'nin Batman'i ile uçmaya hazırım 

Bizim işimizde röportaj yapmak bazen zulme dönüşebilir. Ama öyleleri de vardır ki, her röportaj ayrı bir zevk verir. Pascal Nouma’da bunlardan biri. Ekrandaki Pascal’dan hiçbir farkı yok. Aynı sempatiklik, aynı sıcak kanlı Pascal. Tek sorun röportajı açık alanda yapıyorsanız, süreyi olabildiğince uzatmanız gerekebilir. Çünkü kadın ya da erkek fark etmez, hayranları, Pascal’la fotoğraf çektirmeden kendisini bırakmıyorlar. Böyle olunca da röportajı yapan kişi olarak, size de sabır düşüyor.


                             Kıskanç bakışlar üzerimde hissedebiliyorum

Geçenlerde Nişantaşı Plus dergisi için Pascal ile ikinci röportajımı yaptım. Ancak yaptığım ilk röportajdan daha heyecanlı olduğumu söyleyebilirim. İşin içine Pascal dışında, TT Custom Choopers ve Nişantaşı da dahil olunca, keyfine doyum olmaz bir röportaj ve çekim oldu diyebilirim.


                    Yakaladım, bırakmam, Pascal ve TT ile kıskanç bakışlar


Pascal, Tarhan Telli imzası taşıyan Batman model motorsiklet ile Nişantaşı’nda tozu dumana kattı. Bu arada benim aklım Batman’da kaldı, dersem yalan olmaz. İnsan onun üzerinde çok bir karizmatik hissediyor kendisini. Açıkçası Nişantaşı’nda kıskanç bakışlara da hedef olmadım değil. Bu fırsatı kaçırmadım ve kullanamasam da Batman benimmiş numarası yapmaktan geri kalmadım. :))

                                                          Bu da Nişantaşı hatırası :))

Neyse böyle giderse Pascal’ın kadrolu röportajcısı olacağım. :)) Bu keyifli röportajı ve fotoğrafları merak ediyorsanız, Eylül’de Nişantaşı Plus’a bir göz atın…https://twitter.com/YaseminTopoglu

2 yorum:

  1. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ve hemen sizdeyim :)

    YanıtlaSil