30 Mayıs 2013 Perşembe

OTELSONDAKİKA ile SON DAKİKA TELAŞINA SON



Günümüzün yoğun iş temposu içerisinde birçoğumuz ani iş seyahatleri yapmak durumunda kalabiliyoruz. Seyahat planlamalarında en yakın dostunuz olacağına inandığımız, ücretsiz bir mobil uygulama olan OtelSonDakika, Türkiye'nin birinci sınıf otellerinde, en düşük fiyatlarla konaklama imkanı sağlıyor. iOS işletim sistemine sahip (iPhone ve iPad gibi) cihazların yanı sıra Android işletim sistemine sahip cihazlarda da kullanılabiliyor.


İnternet dünyasında çok güzel ve bir o kadarda önemli bir uygulama keşfettim. Siz de işleriniz nedeniyle sık seyahat ediyorsanız, sevgiliniz ya da eşinizle güzel bir hafta sonu geçirmek isteyenlerdenseniz, bu uygulama tam da size göre. Çünkü böyle durumlarda en büyük sorun son dakikaya kalan otel rezervasyonlarıdır. İnternette birçok uygulama olmasına rağmen saatlerce sayfa gezinmeye, yüksek fiyat ödemeye, yer olup olmadığı ile cebelleşmeye son. Tüm bu sorunlara OtelSonDakika ile çare bulmak mümkün. Çok mükemmel bir yazılıma sahip olan uygulamanın kullanımı ise bir o kadar kolay. Ücretsiz bir mobil uygulama olan OtelSonDakika, Türkiye'nin birinci sınıf otellerinde, en düşük fiyatlarla konaklama imkanı sağlıyor. iOS işletim sistemine sahip (iPhone ve iPad gibi) cihazların yanı sıra Android işletim sistemine sahip cihazlarda da kullanılabiliyor.


Uygulama üzerinden rezervasyonunuzu yaptıktan sonra yapmanız gereken tek şey, konaklayacağınız zaman otelinize giderek, oda anahtarınızı istemek. Fatura işlemini dahi uygulama üzerinden yapabiliyorsunuz. Bu arada kaldığınız kadar bonus kazanabilir ve biriken bonuslarınızı yeni rezervasyonlarınız da kullanabilirsiniz. Açıkçası ben uygulamayı çok tuttum. Özellikle son dakika otel aramanın zorluğunu yaşayanlardan biri olarak, bu uygulamayı sık sık kullanacağımı söyleyebilirim. https://twitter.com/YaseminTopoglu

1 yorum:

  1. Bed de kullanıyorum. Başka yere bakmaya gerek kalmıyo
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil