19 Mayıs 2015 Salı

BU YAZ YENİ OYUNCAĞIM ÇOK EĞLENCELİ

Ne yazık ki ben de birçok kişi mevsimsel sendrom yaşayanlardanım. Karanlık, puslu hava hiç sevmem. Işıktır benim enerjim. Bunda Ağustos doğumlu, bir yaz insanı olmamın etkisi de büyük diye düşünüyorum. Yaz demek, renk demek, aydınlık demek, sıcak demek, neşe demek ve en önemlisi bu enerjinin getirdiği umut demek. Şimdi bu girişi edebi bir duruma bağlayacağımı sanıyorsanız, yanılıyorsunuz.

Hafta sonu alışveriş yaparken sanırım, bu yaz için yeni oyuncağımı buldum. Vestel Mix&Go Blender. İnanılmaz pratik bir ürün. İstediğiniz meyveleri içine atıyorsunuz, saniyeler içinde meyve kokteyliniz hazır oluyor. Hemen denedim ve muz, kivi, ananas, çilek, süt ve buz karışımı ile hemen bir shake hazırladım. İsterseniz dondurma bile koyabilirsiniz içine. Hatta detoks için sebze karışımları bile yapabilirsiniz. Yeşil, turuncu, kırmızı renkleri olduğu gibi blender haznesinin bıçaklarını çıkarıp içme ağızlığıyla değiştirebilir ve bir içme şişesine dönüştürebilirsiniz Böylece istediğiniz yere götürebilirsiniz. Büyük ve küçük iki şişesi bulunuyor. Ben kırmızı rengini seçtim ve hazırladığım içeceğimle yazın ilk keyfini yaptım bile. Ayrıca oldukça da ucuz: 79 TL.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder