25 Ağustos 2011 Perşembe

DİDO’NUN BOYU UZADI

Geçenlerde ilk defa Dido’nun 21 cm. olanından yedim. İlk defa yedim dediysem Dido’nun öyle tadında falan değişiklik yok. Tabii bu arada tat olarak çocukluğumun Dido’suyla da arasında dağlar kadar fark olduğunu belirtmek isterim. Benim tercihim her zaman eski Dido tadı olmuştur.

Gelelim değişikliğe, değişiklik sadece görüntüsünde. Boyunu uzatıp, enini inceltmişler. Sanki beni yesen de her zaman fit görünebilirsin demek ister gibi. Böyle bir durum söz konusu olmamasına rağmen ben 21 cm.lik yeni Dido şeklini beğendim. En azından bir farklılık getirmiş, yenilemiş. Pakette 21 cm. olan cetvel çizimi de yine hoş olmuş doğrusu. Bir de eski tadına geri dönseler işte o zaman tam olacak. http://twitter.com/#!/YaseminTopoglu  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder