26 Eylül 2011 Pazartesi


DİDİM’DE AYRI BİR KENT: D-MARİN DİDİM
Didim belki de Türkiye’nin değil bence dünyanın da en güzel denizine sahip yerlerden biri. Ancak bu kadar temiz ve girilesi bir denize sahip olmasına rağmen tatil açısından aynı olumlu cümleleri sarf etmek mümkün değil. Öyle ki denizi ve çevresi ne kadar pozitif ise tatil yapma açısından bir o kadar da negatif. Didim’in asla bir Bodrum ya da Antalya sahilleri gibi olmasını beklemeyin. Niye diye sorarsanız, buna uzun uzun cevap vermek gerek çünkü işin sosyo-ekonomik boyutlarını araştırmak lazım derim.
Şimdi burada Didim’i yazacağımı sandıysanız yanıldınız. Didim içinde Didim’den tamamen izole olmuş, kendi içinde farklı bir bölge haline gelmiş bir işletmeden bahsedeceğim. D-Marin Didim Marina… Bence Didim’e kazandırılabilecek en önemli yatırımı yaptı Ferit Şahenk.
Didim uluslararası deniz yollarının geçiş yollarında ve tekneniz varsa mola için konaklamak iççin iyi bir lokasyon ancak. Ancak Altınkum sahil şeridinde yaklaşık 2 yıl önce teknenizi bağlayabileceğiniz limanda yer bulmanız mümkünat sınırları içinde bile değildi. Hala da öyle, çünkü buranın asıl sahipleri günlük tur düzenleyen turistik tekneler. Küçük bir balıkçı teknesi bile sokmanız imkansızdır araya.
İşte D-Marin Didim’in açılması tekneleriyle seyahat edenlere büyük bir kolaylık sağladı. D-Marin Didim’in en önemli özelliği bu da değil. Marina’da konaklama imkanına da sahipsiniz. Tekne dışında vakit geçirmek ya da tekneniz bile olmasa Didim’in denizinde serinlemek istiyorsanız marina da yok yok. Locaları olan bir iskelesi, muhteşem manzarasında bir havuzu, spası, hatta gym center’i bile bulunmakta.
Daha fazla uzatmayarak küçük bir de tavsiye: Eğer marina da konaklamak isterseniz ve müsaitse 14-15 no’lu odaları ısrarla tavsiye ederim. Ben 14 no’lu odada kaldım. Manzara gece ve gündüz süper. Neredeyse oda büyüklüğünde bir terası var. Fotoğraflarda 14 numaralı odadan çekilmiştir. Gündüz güneşlenin gece de artık sevgilinizle kayan yıldızları seyredin. Bir de zeytinyağlılarını denemeden ayrılmayın. Tatları hala damağımda…http://twitter.com/#!/YaseminTopoglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder