8 Eylül 2011 Perşembe

FİNANSBANK MI, ALLAH KORUSUN!

Böyle bir başlığın sebebinin klasik ödenmeyen kredi kartı borcu, kart aidatı, acımasızca uygulanan faizler olduğunu düşünebilirsiniz. Ancak başlığın bunların hiç birisi ile alakası yok. Bunlara nasıl olsa alıştık, ha babam yazsak ne olur, yazmasak ne olur?
Size hikayeyi değil direkt olarak ana fikrini yazıyorum, hem de hiç uzatmadan… Hesabınıza maaşınız yatmıştır, siz de ATM’den paramı çekip de ödemelerimi yapayım diye düşünebilirsiniz. İşte ben tam 3 gündür paramı çekmeyi denedim ama Finansbank ATM’leri paramı vermemek için sözleşmiş gibiydi. Neyse yakında bulunan bir şubeye sordum hesabımın bloke olduğunu bunun için hesabımın bulunduğu şubeye gitmemi söyledi. Tamam dedim, normaldir dedim, sonuçta elektronik bir sistemdir dedim çünkü daha ilk dakikadan sinirlerimi yıpratmak istemedim. Şubeme gittim derdimi 6 farklı görüşme ile şubedekilere anlattım. Bana önce paranızı çekebilirsiniz nasıl olur diyorlar, ben ısrar edince aaa evet hesapta bloke görünüyor diyorlar ama neden olduğunu bulamıyorlar. Sonunda telefon bankacılığına yönlendirdiler. Rezalet bir telefon bankacılığı sistemine sahip olan Finansbank’ın bu bölümüne bağlanamayınca sinirlerimi yıpratma vaktimin geldiğini anladım. Bankanın ortasında başladım bağıra çağıra derdimi anlatmaya, sonunda –ki Allah razı olsun- hiç görevi olmadığı halde bana yardımcı oldu. Önce kendisi inceledi, anlamadı, sonra merkezi aradı sanırım, onlarda anlamadı. Tekrar telefon bankacılığı sistemine geri döndük, görevli hanımefendi yaklaşık bir 10 dakika sonunda bağlanarak telefonu bana verdi. Yaklaşık yarım saatten fazla bu seferde telefonda derdimi anlatmaya çalıştım. Bu süre zarfında 6-7 kere şöyle bir konuşma geçti: Hanımefendi şu tarihte paranız yatmış, şu kesintiler olmuş, geri kalanını çekebilirsiniz, pardon çekemezsiniz, hesap bloke.
Şimdi o zaman 2 gün geç ödeme yapsanız hiç acımadan faizi bindiren, durmadan mesajla taciz eden, mail atan Finansbank benim paramın üstüne mi yatmış oldu? Sonunda para orada duruyor, ben çekemiyorum, telefon numaramı aldılar, arayacaklarmış. Peki ben eninde sonunda o parayı alırsam, paramı gasp ettikleri günler için bana faiz ödeyecekler mi?

Gülmeyin, anladım…http://twitter.com/#!/YaseminTopoglu 

1 yorum:

  1. odemeyecekler Yasemincim... Ama belki bu yazin internette cok gezerse odeyebilirler :)

    YanıtlaSil