12 Ekim 2011 Çarşamba

BLISS KIZI OLMAK İSTEYEN 
PARMAK KALDIRSIN!


En büyük zevklerimden biri de çeşit çeşit, renk renk bakım ürünlerimin olmasıdır. Yurt dışına çıktığım zaman hava alanlarındaki free shoplar ya da gittiğim ülkede ki kozmetik mağazaları arşınlamak da benim için farklı bir gezi turudur. Mutluluğun resmini birçok kadın gibi bende bu ürünlerle yapabilirim. En üzüldüğüm noktalardan biri de bazı markaların Türkiye’de de olmamasıdır.
Benim için kullandığım marka hem renkli hem de eğlenceli olmalı. Ben kendimi koklamaktan ne kadar mutlu oluyorsam çevreme de aynı mutluluğu yayabilmeliyim. Siz de benim gibi hissedenlerdenseniz o zaman bir marka düşünün: ‘Nasıl bu kadar eğlenceli olabilir ki diye sizi hayrete düşürecek.’, ‘Gerçek SPA keyfini size kendi evinizde hissettirecek’, ‘İşinizin en yoğun olduğu mesaiye kaldığınız gecenin gündüzünde kullandığınızda bu bir mucize diyeceğiniz etki gösterecek.’, ‘Sürdüğünüzde etraftaki insanlar size dokunmak isteyecek (Uyarmadı demeyin)’, ‘Eliniz, ayağınız olacak, evdekilerden bile sakınacak, kaçıracak duruma geleceksiniz.’

      
Siz de bir Katie Holmes, Liv Taylor, Rihanna, Megan Fox ya da Britney Spears olmak istiyorsanız, size çok kolay olduğunu söyleyebilirim. Bunun için yapacağınız tek şey bir Bliss kızı olmak. Nasıl mı? Çok kolay, doğruca Boyner mağazalarının yolunu tutuyorsunuz. 
    
Bliss kızı olmak demek 24 saat bakımlı olmak demektir. Ben denedim ve Bliss ürünlerine ‘Bittim’ demek istiyorum. Aslında sadece dış görünüşünüzü de değiştirmekle kalmıyor, kendinizi keyifli ve iyi hissediyorsunuz.



Ürünler arasında neler yok ki; canlandırıcı oksijen maskesinden leke ve ton farklılıklarına karşı bakım serumu, duş jellerinden vücut kremlerine, hatta kıl dönmesi engelleyici pedlerden selülit karşıtı peeling’e kadar neler var neler…
Benim bir numaralı favori ürünüm merak ediyorsanız söylesem mi, söylesem mi karar veremedim ama Bliss kardeşliği adına açıklıyorum: Komple el bakım eldiveni ile komple ayak bakım çorabı. Eldiven ve çorabınızı giyerek manikür ve pedikürünüzü yapıyorsunuz. Houdini misali eldivenleri ve çorapları çıkartıyorsunuz ve ta tammm… Gördüğünüz mükemmel eller ve ayaklar sizin, sakın şaşırmayın.

     
   
Bu arada, "Unutmayın Güzel Görünmek, Mutlu Olmakla Başlar."http://twitter.com/#!/YaseminTopoglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder