5 Ekim 2011 Çarşamba

BU KIŞ HOME STORE’DAYIZ
İster az ister çok ister ucuz ister pahalı olsun alışveriş bir kadın için kişisel lüks anlamına gelir. Mutsuz ya da hayat doluyken hiç fark etmez. Alışveriş için gerekli olan bahane ise her zaman bulunur.
İşte bahanesi her zaman hazır kadınlar için benim de müjdeli bir haberim var. Bu kış istediğimiz zaman Home Store’dayız. Çünkü Home Store kasırga misali esen rüzgar gibi kendini yeniledi. Home Store’da artık her şey yüzde 50 ve yukarı daha ucuz. Hatta Home Store ürünleri artık ithal de değil. Kendi markası ve yaka etiketiyle yeni bir başlangıç yapan Home Store’u ayrıca artık her yerde de bulabileceğiz. Hele de o her popoya oturan estetikli bir görüntü yaratan jeanlerini. Mağaza sayısını da çoğaltan marka böylece Anadolu’ya da el atmış oldu. Hatta “Ben yerimden kalkamam” diyenlerdenseniz çok yakında internet üzerinden on-line satış mağazası da yayında.
Tasarım ekibinin başında tabii ki de Emel Acar bulunuyor. Yani Emel Acar imzalı uzunlu, kısalı abiyeler yeni gözde olacağa benziyor. Siyah, pudra, saks mavisi ve kırmızı renkleri çokça görürken ağırlık tül ve satenlerde. Abiye fiyatları için ufak bir de ipucu; 199 TL ile 1800 TL arasında değişiyor.
Günlük koleksiyona gelecek olursak benim favorim pullu, payetli jean tulumlar. Emel Acar’ın üstünde gördüm ve vuruldum diyebilirim. 70’lerin klasik çizgisine de görebileceğimiz koleksiyonda aksesuarlar, ayakkabı ve çantalar iddialı. Hele ki yaz-kış favorim olan rugan babetler yine baş köşede.
Küçük bir de not eklemek istedim; ben fotoğrafları yüklerken kardeşim mavi, süet, rugan ayakkabının siparişini verdi bile...
O zaman ne yapıyoruz: Bu kış Home Store’dan çıkmıyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder