6 Ekim 2011 Perşembe

SUPERFRESH BU SEFER BENİ DÜŞÜNMÜŞ
Beni tanıyanlar yaklaşık 11 yıldır kırmızı et yemediğimi bilirler. Altını çizerek söylüyorum şu an için sadece kırmızı et yani tavuk ve balık etine şimdilik devam. Yani semi vejetaryenim. Bu semi de ne diye sorarsanız vejetaryenliğinde birçok çeşidi var. Mesela  Lacto ovo vejetaryenler hiç hayvan eti yemezler, ancak yumurta ve süt ürünlerini tüketirler. Lacto vejetaryenler ise hayvan eti ve yumurta yemezler ancak süt ve süt ürünlerini tüketirler. Veganlar ise vejetaryenliğin en katı olanı. Hayvansal olan hiçbir ürünü yemezler et çeşitleri, süt, sütlü ürünler, yumurta, bal gibi… Bir de bunların dışında ovo vejetaryenler süt tüketmezler ama yumurta yerler. Pesketaryenler ise sadece balık yerler. Amacım zamanla Lacto ovo bir vejetaryen olabilmek.
Vejetaryenlik hakkındaki bu kısa bilgiden sonra gelelim asıl konuya. Başlıktaki gibi Superfresh bu sefer beni düşünmüş diyorum çünkü yeni çıkardığı ürün tam bana göre. Hatta benim gibi olanlar için.


Kurufasülye, nohut Türk mutfağının artık kült olmuş iki yemeğidir. Ancak çeşnili bir kurufasülye ya da nohut tabakta ve masada daha iyi durur diye düşünüyorum. Superfresh’de benim gibi düşünmüş olacak ki Superfresh Çeşnili Hazır Balık Serisini üretmiş. Artık kurufasülye ve nohutumuzu balıklı olarak da yiyebileceğiz. Hatta sebzeli ve Meksika fasülyelisi de var. Ayrıca çok da pratik ister soğuk yiyebiliyorsunuz ister ısıtarak. 200 gramlık ikili kutularda bulunan Çeşnili Hazır Balık Serisi ayrıca çok da ucuz: 7 TL.     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder